Thursday 15 November 2012

This is fucking awesome!!

        Mackelmore & Ryan Lewis

"THRIFT SHOP"


CHECK THAT 

Do you know the feeling if you listen to a song and this one can´t get out of your head ?! SURE !!
"Thrift Shop" is definitely on of this fucking awesome songs.
One of my friends Paul showed me yesterday this video to the song and I absolutely love it.
Mackelmore is an american singer who works together with producer Ryan Lewis.
His whole album is amazing but first check this crazy video!! MACKELMORE, the stage is yours!!

Kennt ihr dieses Gefühl, wenn ihr einen Song hört und ihr ihn dann nicht mehr aus dem Kopf bekommt ?! Natürlich kennt ihr das !!
"Thrift Shop"ist eines dieser Lieder das mir nicht mehr aus dem Kopf geht. Wie ein Ohrwurm der sich eingenistet hat, höre ich ihn den ganzen Tag über im Hintergrund "This is fucking awesome..." singen. :D:D
Einer meiner Freunde Paul hat mir gestern das Video zu dem Song geschickt und ich liebe es.
Mackelmore ist ein amerikanischer Sänger der unter anderem mit Ryan Lewis produziert.
Sein komplettes Alum ist der hammer aber erst solltet ihr euch das Video angucken!!




No comments: